HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Tudom a Budát meg a Pestet

2009.07.21. 15:17 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a zöldövezetet.

Az írja itt a valaki

rajottem.blog.hu/2009/07/21/zoldovezet_2#comment-form

hogy a zöldövezetbe költözni hülyeség.

Viszont ez nem igaz!!!!!

Mert az igaz, hogy ha például jó drágán veszel Budán egy házat, és lenézel a drága házadból, akkor például ezt látod:

 

 

 

 

 

 

Ha meg beköltözöl egy ilyen kockaházba, és a Duna fele nézel, akkor ezt látod:

 

 

 

 

 

De attól még nem igaz, hogy a zöldövezet rossz.

Mert nagyapám, aki kiváló röntgenarató volt, meegmondta, hogy a márvány asztal mellől trágyaszagot érezni nem olyan rossz, mint a trágyában ülve csodálni a márvány asztal terítékét.

Meg zöldövezet nem csak Budán van.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: vár buda hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr731259048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása