HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nagyapám, a röntgenarató

2009.07.07. 09:15 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a nagyapámat.

Nagyapám volt a legügyesebb röntgenarató az egész 12. dimenzióban, de legalábbis a Sirturnuson, ahol egy nagy röntgenfeldolgozó épült, és ezért letelepedett. Oda a nagyapám.

Egész nap vágta a röntgent, amit hombárokba gyűjtöttek, aztán átszállítottak Karcagra. Ott dolgozták fel, de azt a nagyapám már nem látta, mert ő csak aratta a röntgent, nem dolgozhatta fel, mert azt az aratóknak már nem engedték, meg nem is értett hozzá.

Épített egy szép kis házat, ami így nézett ki:

Különösen akkor volt szép, amikor a vágott röntgen töreke szitált a levegőben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vígan élte ott az életét, és mindig volt otthon friss röntgen.

Itt vagyok én, amint kisebb koromban bemásztam a röntgennel teli éléskamrába:

 

Mindig szerettem itt lakni.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: röntgen nagyapa hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr711231267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása