HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A Feri agya jobb, mint egy tudományos lepke

2009.07.26. 09:16 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a lepkeagyat.

Érdekeset olvasok itt: index.hu/tech/hardver/2009/07/25/drog_utan_szimatol_a_geprovar/

Hogy egy japán professzor szerint ha sokat tanulmányozzuk a lepke agyát, akkor értjük az emberét is. Mert azt mondja, például a hím lepke szag alapján egy kilométerről is megérzi a nőstényt.

 

 

 

Ez például egy hím lepke.

 

 

 

 

 De nekem van egy ismerősöm, a Feri, és az is megérzi a nőstényt legalább egy kilométerről, mert ő meg éjjeliőr, és sokat van egyedül.

A Kanzaki professzor azt is mondja, hogy ha átmanipulálják a lepke agyát, akkor másokat is meg tud érezni, mert azt a tudomány már tudja. Például akkor kiszagolná a drogot.

De most mondom, hogy nem érdekes a lepkével szöszmötölni, nézzék meg inkább a Feri agyát! Mert azt módosítani sem kell, így is simán megérzi a nőstényt, és még az almabort is kiszagolja. Szerintem egy kisfröccsért kiszagolná a drogot is, és az sokkal olcsóbb, mert a Nyugati aluljáróban csak 80 forint.

Hát ezért mondom, hogy nem érdemes költeni a pénzt.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: drog lepke kisfröccs almabor hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr401268738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása