HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Megkérdezem a Dunát

2009.07.20. 07:41 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és felteszem a szerintem fontosat.

Mert a Béla nevű viharról jutott eszembe.

Hogy például miért hívják mindenhol ugyanúgy a folyókat? Például hogy régen, amikor még nem volt se telefon, se e-mail, se morze, akkor honnan tudták például Bulgáriában, hogy a Dunát épp úgy Dunának kell hívni, mint Ulmban vagy Zebegényben?

Mert ezek ráadásul nem is egy nyelven beszéltek. Miért nem hívták Mohácsnál például azt is Bélának?

És ki találta ki, hogy Duna? Volt egy nemzetközi egyeztetés, és akkor úgy? Nem értem én ezt.

 

Itt van egy kép a Dunáról, ahogy a Sirturnus bolygóról látszik a napétevékenység idején.

 

 

 

 

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: béla duna hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr561255876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása