HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Béla, a vihar visszatér

2009.07.19. 12:13 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és eszembe jutott egy fontos.

Hogy ha most kitör a vihar, akkor az még az, aki én tegnap elneveztem Bélának, vagy ez már egy másik vihar? És akkor ezt is el kell nevezni? Fontos dolog ez.

Közben találtam még egy híres Bélát, de nem róla neveztem el a vihart:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Egyébként meg nézze meg mindenki az új filmjeimet!

www.youtube.com/user/MrSzpoj

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: vihar béla kun hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr871254509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása