HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Dimenzióhegedűs a csillagközi háztetőn

2009.07.15. 06:20 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a háztetőt.

Az új filmemben

www.youtube.com/user/MrSzpoj

tényleg felmásztam egy házhtetőre. Így nézek ki a háztetőn:

 

De el kell oszlatnom egy csomó tévedést, amiben az emberek tévednek.

Például a kezem nem véletlenül van így. Mert azt tudni kell, hogy ez a tető a csillagközi térben van, egy kilövöállás közelében, tehát nem igaz, hogy integetek.

 

 

 

Megmutatom, milyen, amikor valaki integet. Ilyen:

 

 

Na, ez például egy integetés.

De én nem vagyok ilyen.

 

 

 

 

Sem ilyen:

Mert sokan mondták, hogy egy bizonyos szemszögből hasonlítok a Weisz Tibi bácsihoz, akinek náunk volt a sarkon boltja, és akinél ki volt írva, hogy "darált mák kapható" meg hogy "kókuszreszelék van", de én nem vagyok az.

Sem ez, mert az én tetőm a csillagközi térben van.

 

 

Én nem integetek, hanem csillagközi szúnyogokat csapok le a nyakamon, benne van a filmemben is, amit beletettem a filmembe.

Csak azért mondom, hogy ne legyen tévedés.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: háztető hegedűs hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr251246937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása