HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elmondom a 200 forintos Terminátor 5-öt

2009.07.18. 17:41 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a Terminátor 5-öt, amit én találtam ki.

A napokban a 12. dminezióban a második emeleten mondtam a kolléganőmnek:

- Van egy csomó új 200 forintosom, de nem érek vele semmit.

Ez az új 200 forintos a 12. dimenzióban.

Azért mondtam, hogy nem érek vele semmit, mert sem a kóla- sem a kávéautomata nem fogadja el, pedig szoktam inni napközben kólát meg kávét, és ha a gép nem fogadja el az aprót, akkor kölcsön kell kérnem, de felváltani meg senki nem akarja, mert akkor nekik sem fogadja el, de akkor meg mindenki morog, kávéra meg kólára. Ezért.

 

Erre a kolléganőm azt mondta:

- Ja, az igaz: nem fogadják el a gépek.

Erre én meg mondtam:

- Na, ebből lesz majd a Terminátor 5.

Azért mondom, hogy ha majd azt megrendezik, akkor azt én találtam ki.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: terminátor automata hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr201253409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása