HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egy rém lenyomata - cikk a Sirturnusi Harsonából

2009.07.07. 12:37 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12, dimenzióból, és elmondom a rémet.

Gyerekkoromban is már szerettem gyűjteni a tudományos cikkeket. Az újságokból, főleg a tudományosakat. Volt egy lutraalbumom is olyan rémületes bolygóközi lényekkel, mint a Tejúti Mon-chi-chi, a Kisgönczöly Tekertnyakú Barbie, vagy a Szabadság-emlékmű az Emlékezések terén a Sirturnus bolygón. Meg volt egy törpeutóm is.

Most is gyűjtöttem egy rémet a Sirturnusi Harsonából.

 

Még nem tudjkák mi ez, de biztos nagy szenzáció, mert ez valaminek a lenyomata, bele van nyomódva valamibe, amit megtaláltak. Ezért szenzáció. Feltehetőleg majd át is szállítják Karcagra.

 

 

 

 

Örül ennek az egész 12. dmienzió, de főleg a Sirturnus ifjúsága. Így örül az ifjúság, miközben megy át Karcagra:

 

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: rém úttörő hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr651231736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása