HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elmondom a holdraszállást

2009.07.20. 16:09 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a kis lépést.

Mert mindig csodálkoztam itt Földön, hogy annyira oda vannak azért a holdraszállásért. Én nem értem, mi a jó abban a holdban (Holdban), nincs is ott semmi. Ezt megmondom most.

Egyszer március 15-én mentünk az óvodával a Holdra megkoszorúzni a Petőfi-szobrot, és akkor láttam, hogy van egy kis mozgolódás. Nagyapám, a röntgenarató adott nekem még karácsonyra egy jó kis digitális gépet, azzal csináltam felvételt.

Ezt csináltam:

 

 

Csak most tudtam meg, hogy ez milyen értékes, merthogy ez a holdraszállás.

 

 

 

 

 

 

Ha ezt előbb tudom, ráállok az űrfotózásra már egészen korán.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: holdraszállás armstrong hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr601256863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása