HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elnevezem Bélának a vihart

2009.07.19. 09:14 hosipkafej

Hósipkafej  vagyok, jöttem a 12. dimkenzióból, és elmondom a vihart.

Mindig gondolkodtam, hogy kik nevezik el a viharokat meg a hurrikánokat, és hogy miért? De még nem jöttem rá.

Először akkor gondolkodtam, amikor hallottam, hogy volt egy meteorvihar a galaxis szélén, de az senkit nem zavart, mert nem halt meg senki, mert nem járt arra senki, csak a mérőműszerek, de azok nem tudnak meghalni.

De most voltak viharok, és sajnos sokan meghaltak. Szerencsére nálunk nem halt meg senki, csak a körtéket verte le.

Így verte le a körtéket:

 

 

Az ott oldalt a kutya, és nem körte, őt nem verte le a vihar, csak nézi.

 

Azért egy ilyen körteleverés is szörnyű, de azért nem annyira.

 

 

 

 

Az jutott eszembe, hogy én is elnevezem ezt a körteleverő vihart. Mivel senkit nem bántott, elnevezem Bélának, mert az nem olyan, mint aki bánt valakit.

 

Itt van például egy Béla. Bántana ez valakit?

 

 

 

 

De igaz, van egy másik is:

 

 

Ő biztos bántana.

 

 

 

 

 

De most már mindegy, már elvezetem Bélának a vihart.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: bartók vihar lugosi drakula hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr601254229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása