HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Vadászott rám a galaxis csendőrsége

2009.07.10. 12:48 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a kőolajfinomítót, meg a csendőrt. Itt vagyok én, Hósipkafej, aki jött a 12. dimenizóból.

 

Éppen itt megyek be egy kőolajfinomítóba.

Meg is mutatom az új filmemben:

www.youtube.com/user/MrSzpoj

 

 

Az az igazság, hogy már gyerekkoromban is szerettem bemenni kőolajfinomítókba. Nagyapám volt a legjobb röntgenvágó a 12. dimenzióban, de legalábbis a Sirtunuson. Ezért mindig volt otthon elég röntgen. De ezért én inkább kőolajat akartam, mert untam a röntgent, ezért beszöktünk Karcagra a kőolajfinomítóba a 12. dimenzióban.

 

 

Ott vagyok én, balról a harmadik toronyban.

 

 

 

 

De nem ajánlom másnak, hogy beszökjön, mert engem is mindig elkapott a galaxis csendőrsége. Így kapott el:

Mikor elkapott, eléggé sírtam, pedig volt otthon röntgen elég.

 

Az a bajuszpödrős rá is vert a fenekemre, de akkor még a 12. dimenzió nem tartozott a helsinki egyezményhez meg a hágai bíróság alá.

 

 

 

 

 

Nem szabad beszökni kőolajfinomítókba, még ha az jó is.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: kőolaj csendőr hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr531238262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása