HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egy szép nap a Sirturnuson leírása

2009.06.23. 14:44 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és meg szeretném mutatni egy képemet. A bátyám csinálta, amikor nyaralni voltunk a Sirturnuson (földi magyarul Szőrturnusznak kell ejteni) még kisebb koromban a családdal, amikor apámnak el is tört a lába, mert szalonnát akartunk sütni a radioaktiv mocsaraknál, és ő ráugrott egy nagyobb ágra, és az kifordult a lába alól, és neki meg eltört a bokája.

Nagynéném szerint, akik a Rottenbiller utcában laknak a Mars bolygón, a háttérben az egy viharlámpa.

De ez nem igaz!!!!

A képen én vagyok a Sirturnuson, háttérben felszálló űrhajóval, valamint a jól ismert Nap-jelenséggel.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: szalonnasütés hósipkafej sirturnus

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr181203411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása