HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Béna a galatikus közlekedési vállalat

2009.06.30. 16:00 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és nem igaz, hogy hiába vártam.

Itt jöttem a fénypostával a 12. dimenzióból (mert nem csak kvantumúszással lehet):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az új filmemben megmutatom, hogy hogyan jöttem a 12. dimenzióból, és hogy éppen várom két  barátomat. Itt várom őket:

www.youtube.com/watch

De a barátaim nem azért jöttek, amiben sokan tévednek, mert nem jöttek, hanem azért, mert nem tudtak jönni. A galaktuikus közlekedési vállalatnál is áfaemelés van, és még nem készültek el az új jegyek, ezért senki nem mer felszállni a fénypostára, mert akkor meg megbüntetik. De mivel senki nem száll föl, nem is indulnak a járatok. Ezért el lehet mondani, hogy elég béna a galaktikus közlekedési vállalat ezzel az áfaemeléssel, de majd elmúlik ez is.

Igen!

1 komment

Címkék: közelekedés hósipkafej fényposta

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr761218107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuharos 2009.06.30. 22:10:18

Hello! Aloha! - Már vissza is mentünk...
süti beállítások módosítása