HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Tudomány Tábornoknő támad

2009.06.28. 15:39 hosipkafej

Hósipkfej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és Tudomány Tábornoknő megtámadott a Bardóczi szociálpszichológus személyében.

Ő a Tábornoknő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt támadott meg:

www.youtube.com/user/MrSzpoj

De ez nem igaz!!!!! Amit mond.

Mert

1. A fehér sikpa és a sötét napszemüveg nálunk, a 12. dimenzióban alapkövetelmény 14 év felett a napfolt-tevékenységek meg a dimemnzióátszivárgás miatt. Annyira, hogy akinek nincs ilyen, az adózik utána.

2. Nem hiszem, hogy minden fiatal ilyet venne fel, a motorosok biztos nem, mert a bukósisakra nem fér rá, ezt már kipróbáltam. Ha meg mégis, csak kevésbé árt majd a napfolt-tevékenység meg dimenzióátszivárgás, amit január 1-től úgyis bevezetnek, utána néztem.

Ezt üzenem a Bardóczi szociálpszichológusnak.

Igen!!!

Szólj hozzá!

Címkék: pszichológus bukósisak hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr641213642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása