HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Bolygóközileg is mar a szúnyog

2009.07.26. 10:03 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és megfelelek a méltóképpen. Mert az nem igaz, hogy én mondtam. Valaki látta a filmemet.

 

Ezt a filmemet látta a valaki:

www.youtube.com/watch

 

És ezt kérdezte tőlem:

"Miért nem szivattyúzod már ki ezt a rengeteg szúnyogot egy másik dimenzióba? Vagy, ha ők többen vannak, és emiatt nehezebb, akkor minket egy szúnyogtalan dimenzióba? Akkor nem kéne irtani őket, ami tulajdonképpen tömeggyilkosság vegyi fegyverrel. (Igaz, ők kezdték, a szemtelenek, és sajnos igen szapora, megélhetési vérszívók.)"

Itt egy szúnyog vérszívás közben:

 

Na, de megmondom a szúnyogot.

Nincs szúnyogtalan dimenzió, ezt most megmondhatom!!!!!

Nagyapám, aki a legjobb röntgenarató volt a 12. dimenzióban, de legalábbis a Sirturnus bolygón, egyszer elment a fenébe (már mert ő így mondta) máshová dolgozni, mert annyira utálta röntgenvágás közben a szúnyogokat. Egyszer majdnem le is csapta a saját kezét a röntgenvágóval, mert hadonászott a szúnyog után, be is kellett vinni kórházba Karcagra.

Na, ez a nagyapám mondta, mikor már visszajött, hogy ezt mondta: "jegyezzed meg, kisunokám, tetű az élet, mert akárhová mész, adó, kommunista meg szúnyog mindenhol van".  A nagyapám ilyen volt, de én elhatárolódom tőle.

Viszont így tanított meg, hogy szúnyogtalan dimenzió nincsen.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: kommunista szúnyog hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr91268781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása