HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elromlott a kozmobudi

2009.07.20. 07:59 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom az űrállomást.

Itt olvasom, hogy a nemzetközi űrállomáson elromlott a wc.

index.hu/bulvar/2009/07/19/elromlott_a_nemzetkozi_urallomas_fo_wc-je/

Azt írják, az egészben az a legrosszabb, hogy a NASA korlátozza a használatot, mert nem tud megszabadulni a terméktől, vagy igen, de az zavar a manőverben.

Hát ez nagyon rossz lehet. Emlékszem, hogy amikor a 12. dimenzióban egyszer busszal mentünk le Thesszalonikibe, mondta a sofőr, hogy rossz a wc, és csak akkor lehet, ha megállunk. Na, jó, de hol áll meg az űrállomás? Ott is van háromóránként valami parkoló, ahol kitettek Toy-Toyt? Szeintem nincs, mert a nagybátyám űrpilóta, és az nem mondott ilyesmit.

Egyébként ilyen hülye helyre kell eleve vécézni.

(Köszönet a képért: images.google.hu/imgres)

 

 

 

 

 

 

 

Szóval se be, se ki.

Hát ez nagyon rosssz lehet.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: nasa wc űrállomás hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr421255891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása