HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Galaxy sirp a Sirturnuson

2009.07.06. 17:38 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és el szeretném mondani, hogy milyen jó a Galaxy sirp. A Sirturnus bolygón ez a gyerekek kedvenc itala, de a felnőtteké is, meg az öregeké, és néha a gyerekeké. Csak természetes anyagból terem.

Ilyen a Galxy sirp, amikor teljesen térmészetesen előtör a szemétlerakók környéki kövek mögül, sokszor egy ottfelejtett hordón át:

Látszik, hogy milyen üdítően egészséges.

 

 

 

 

 

 

 

 

De igazán akkor jó, amikor éjszaka isszuk, mert a naptevékenységnek és a részegségnek köszönhetően lilának látszik minden, és az jó. Ilyen, amikor tevékenykedik a napfolt a sirp:

 

Üdítően lila.

 

 

 

 

 

 

És az a legjobb, amikor a menzén adják. Ilyen a menzán a sirp:

 

Látszik az egészséges barnás-fekete színe, ami a hulladéklerakók miatt van.

 

 

 

 

 

Ezért szerettem menzás lenni a Sirturnuson.

Igen!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: menza szörp hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr81230223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása