HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Birodalmi ügynök van a póráz végén

2009.07.03. 07:52 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és most azonnal kikérem. Még egyszer megmondom, hogy nem szerveztek be a Birodalmi Illegalitásvizsgáló Elhárítás Feljelentő Részlegébe.

Mert ez nem igaz!

Az igazság csak szemenszedett gyanú.

Az igaz, hogy a 12. dimenzióban, ahonnan jöttem, történtek furcsa dolgok Hogy mást ne mondjak, tényleg van egy régről beszervezett birodalmi ügynök a házunkban, aki megbújik a kanapé alatt, a tévé előtt, meg néha nyalogatja a kezünket.

Az egész úgy derült ki, hogy apám azt mondra: "Bodri, gyere csak ide, nem vagy te ügynök véletlenül?"  És az volt. Utána már  megfigyeltük, hogy megfigyel mindent, még azt is, ami a tévében megy. Itt figyeli meg:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mert kérdem én: hány vége van egy póráznak? És honnan tudni, a póráz melyik végén van az ügynök? Ezt nehéz megmondani, de mi megmondtuk.

Amúgy a mi ügynökünk szereti a házikosztot.

Birtokomban van egy fénykép, amin egy vezérezredes éppen beszervezi Bodrit. Itt szervezi be démoni vörös fényben:

 

 

 

 

 

 

Azért mondom, hogy vigyázni kell. És ezért célozgat fölöslegesen a Koháriné is.

www.youtube.com/user/MrSzpoj

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: ügynök beszervezés hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr241223737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása