HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A sárkány lába - XVI. századi ősöm scriptuma

2009.07.03. 14:52 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dikenzióból, és el kell mondanom, hogy a nagymamám rám hagyta egy XVI. századi ősöm scriptumát. Az ősöm olyan volt mint én, ő is a 12. dimenzióban élt, a Petőfi Sándor utcában, csak a XVI. században, ami régen volt. És ott volt a régi varródobozban, a gombok között. Mármint a scriptum. Meg egy hiteles fénykép a sárkány lábáról.

"Telvén az napoknak félelmivel, mit is a városunk határában megtelepedett, szörnyűséges, vízpusztító szörny mián szenvedtünk el vala, nekibátorodván nekibátorodtunk ketten, ámde hű szolgám, Jakab már a nekibátorodás közben szörnyet halt félelmében. Így magam indultam a sárkány ellenében, amely ott pusztította vizeinket a vizeink mellett.

Delelőre hágván a nap nem sokkal később este lett, s én beléptem a sárkány barlangjába, amely már ráépült vizeinkre. Oh, balsors, mecsoda szörnyűséges szörny volt! Bár, s ezt nem szégyellem megvallani, még ha pispeki átok es sújt, én csak a lábát láttam, mit lefényképztem vala:

 

 

 

 

 

 

 

Ez oly hév rémületet okozott bennem, hogy menekültem hanyatt-homlok, a szó is belém fagyott, azóta se szólok. Na, de erről eszembe jut az a történet, hogy..."

Eddig a XVI. századi scriptum.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: sárkány ős hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr671224596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása