HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

XVIII. századi ősöm metadimenzionális élménye

2009.07.01. 19:24 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és nagymamám ideadta egy XVIII. századi ősöm feljegyzéseit hiteles fotókkal. Itt teszem közzé.

Igen!

"Kebelbéli víg czimborám!

Sok napokat voltam kénytelen teveled nélkül tölteni, épp tsak bírtam mostanáig, vontam magam, mint a vak ló a tsámpa szekeret. Hanem mostan tollat ragadok, mivel immár nem bírhatom magamban tartani, mi velem történt Péter-Pál után nem sokkal.

Hanem azt tudnod kell, hogy Tsámpay uramhoz voltam hivatalos, ki ugyan tseviczézést ígért, majdan, midőn összejöttünk vagy tucatnyian, jó magyar emberek, kik mindannyian kiállandunk a 12. dikmenzióért, ha kell, a házy gazda mégis jó hazay borokat töltendett kupánkba, mitől is én éjjel vernyogtam, akár a bagzó kandúr, reggel azonban röfögtem, mint a vemhes koca. Hanem ezen állapotomban láttam meg e tüneményt ablakomnál:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rögvest bizonyosra vevém, hogy vagy a Kegyelmes Isten küldé el egy angyalát, ki mostan engem tsábít a Gyönyörök Lelki Kertjébe, avagy egy fruska lobbandott át már megént a 13. dimenzióból, mint az lenni szokott. Hanem aztán ájult bódulatba estem.

Elmúlt vasárnapon azonban, midőn a szent miséről tértem haza, s útközben Thormay urammal méhsert ittunk a Piszre tsárdában, a házba térve, a vasalódeszka s a tévé között eme látomás tárult elém:

 

 

 

 

 

 

 

Ismét úgy vélekedtem, hogy angyal került elibém, de akkor Szózat hallatszott arról emígyen: takarodj lefeküdni, te részeg disznó!

Azzal álomra hajtám fejemet."

Eddig a bejegyzés a diárumban avagy epistolai scriptumban.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: napló ős hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr411220631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása