HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kifogyott a transzuniverzális menü

2009.07.01. 18:40 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és rögtön az elején el kell oszlatnom egy tévedést, amiben az emberek tévednek.

Nem igaz, hogy az új filmemben

www.youtube.com/user/MrSzpoj

már a spejzban voltam, és így nem is mondhattam, hogy nicht kompót. Valójában a titkos bolygóközi logisztikai bázisomon voltam, mert fel kellett töltenem a készletet a transzuniverzális nyaralás előtt, csak kifogyott a menü. Megesett már az mással is, főleg ha az ember baconnel kéri, vagy 10.30 után a reggelit, akkor az mindig kifogy 10.30-kor.

Itt vagyok a titkos logisztikai bázison:

 

 

 

 

 

 

 

 

De egyébként nem tudok elmenni nyaralni, mert végül is kifogyott a transzuniverzális menü. Ezért inkább addig is mindenki nézze meg az új filmemet.

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: menü spejz hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr251220554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása