HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Együtt szerepel velem az Intergalatic Beastie Boys

2009.07.16. 12:47 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a Beastie Boysot.

Az új filmem nagyon jó, mert támadnak benne a szörnyek, amint mindig szoktak, ha a 12. dmenzióból érkezik a csillagközi ember.

Itt forgatom az új filmemet:

A forgatás miatt kaptam is egy levelet az egyik rajongómtól:

"Kedves Hósipkafej,

csak így tovább!"

Steven Spielberg

De angolul volt, csak lefordítottam.

 

 

 

De még a forgatás előtt is kaptam egy levelet, azt meg egy másik három rajongómtól:

"Kedves Hósipkafej,

szerepeljünk egy filmben!"

a három  Beastie Boy

 Ezért most elkészült a film. Itt egy kocka a filmből:

Nagyon izgalmas, mert látszik, hogy van benne bolygó, meg  minden.

Ezt mi a 12. dimenzióban elég jól ismerjük.

 

Nézze meg mindenki a filmemet!

www.youtube.com/watch

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: boys beastie hósipkafej intergalatica

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr331249166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása