HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Megmutatom a felületet a Sirturnuson

2009.07.08. 12:25 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és a legújabb filmemben

www.youtube.com/user/MrSzpoj

megmutatom a felületet a Sirturnus bolygón.

Ez a felület a Sirturnus bolygón:

 

 

Mert ez a felület különösen fontos nekem. Egyrészt űrhajók szoktak itt leszállni, másként régen mindig itt szánkóztunk.

De szánkózni veszélyes itt.

 

Mert volt egy barátunk, aki annyira szánkózott itt, hogy átcsúszott a 13. dimenzióba. Egy ideig nem is találták, de aztán meglett, csak kiderült, hogy nem ismerték meg.

Most így néz ki:

 

 

Ez nem ő, de így néz ki.

 

 

 

 

 

 

Ezért veszélyes a szánkózás, különösen a Sirturnus felszínein.

Igen!

 

Szólj hozzá!

Címkék: szánkó felszín hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr141234048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása