HTML

Hósipkafej üzenete a világnak

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és elmondom a világnak az üzenetemet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nem szervezett be a pánbolygóközi ávó!

2009.07.02. 12:24 hosipkafej

Hósipkafej vagyok, jöttem a 12. dimenzióból, és határozottan visszautasítom. A Doktor Mamuték új filmje egy szemenszedett dokumentum. Ez a filmjük:

www.youtube.com/watch

Mert egy Kohári Rozállia nevű szemenszedett személy azt állítja!

De ez nem igaz!

Ez a szemenszedett Rozália:

 

 

 

 

 

 

 

A Rozália nevű egykori házmesterről a Doktor Mamuték is megírták a filmben, hogy nyugalmazott hálózati. Igaz, hogy a 12. dimenzióban régen sok volt az ilyen, de engem nem szervezett be, ezt nyugodtan megnézhetik az aktámban is, amit én sem találtam.

Egyébként meg gonoszság volt, hogy a labdát nem tetszett visszaadni '82 nyarán, ezt most megüzenem, Rozika néni!

Igen!

Szólj hozzá!

Címkék: hálózat beszervezés hósipkafej

A bejegyzés trackback címe:

https://hosipkafej.blog.hu/api/trackback/id/tr861221942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása